Back Office
Back Office забезпечує комплексний контроль та управління всіма процесами закладу для
управлінського персоналу чи адміністрації.
Завдяки
йому ви можете ефективно відстежувати діяльність і приймати своєчасні рішення для підвищення
ефективності роботи.
Управління закупівлями
- Поступлення та повернення товару
- Контроль за заборгованістю перед постачальниками
- Отримання аналітичних даних по закупівлях
Склад
- Створення товарів, позицій для вашого закладу та підрозділів роботи
- Переміщення та списання товару. проведення та внесення у програму інвентаризації, і отримання результатів
- Доступне отримання звітності по залишкам товарів, фільтр по різних критеріях (товар, підрозділ…)
Фінанси
Визначення статтей руху коштів, створення касових виписок та коригування боргів.
Продажі
- Створення та редагування меню, включаючи ціни та описи страв, внесення приміток чи контроль акцизних марок
- Створення бази даних клієнтів та прикріплення знижки до них
- Звітність про продажах та відмовах за період
Виробництво
Розроблення та внесення калькуляцій допоможуть чітко вести облік товарів чи позицій у закладі та отримувати звітність.
Адміністрування
Персоналізація Cocktail під свій заклад: підлаштування кількості залів, столів та їх розміщення, додавання адміністраторів та налаштування прав доступу до тої чи іншої функції програми.